utorok 7. marca 2017

FEBRUÁROVÝ FAIRYLOOT BOX // 2017 - EMPERORS AND FUGITIVES


Po mesiaci sa pred dverami opäť objavil Fairyloot box a hoci bol o niečo slabší ako minulý mesiac (keď v ňom bol Caraval - rozbaľovanie TU), stále som mala pocit, že hodnota vecí vnútri zodpovedala cene. Ak o tomto boxe počujete prvýkrát, tak ide o malú rodinnú firmu z Anglicka, ktorá pre vás každý mesiac pripraví box plný knižných prekvapení. Vždy obsahuje nedávno vydanú YA scifi alebo fantasy knihu a 5-8 rôznych iných vecí podľa aktuálnej témy mesiaca. Jeho cena sa pohybuje v závislosti od kurzu okolo cca 1000 czk alebo 40-45 euro vrátane poštovného. A kniha býva podpísaná! (Ak máte ešte nejaké otázky ohľadom tohto boxu, kľudne sa pýtajte v komentároch, rada sa podelím o svoje skúsenosti :3)

Čo teda bolo vo februárovom Fairyloote?


Knihou mesiaca bola Empress of the Thousand Skies od autorky Rhoda Belleza. Scifi mám hneď po fantasy najradšej a vydanie tejto knihy som úpenlivo očakávala, takže s výberom som viac než spokojná. 

"Princezná Rhiannon Ta´an, známa ako Rhee, je poslednou následníčkou starovekého rodu. Všetci ju pokladajú za nežnú a jemnú a zhodnú sa, že má byť chránená až do doby, keď nastane čas jej vlády ako Cisárovnej. Ale Rhee má iné plány."



Sviečky vždy vidím v boxoch najradšej, a táto, od firmy Happy Piranha s názvom Kalusian sunset, nebola výnimkou. Môj priateľ sa vyjadril, že vonia ako hlbiny vesmíru a musím iba súhlasiť! Sviečka je dokonca v plnej veľkosti a jej doba horenia je 35 hodín.


Baby Groot nemôže nikdy nič pokaziť! Funko kľúčenka putuje rovno na moje kľúče.



Táto kúpeľová bomba je na môj vkus príliš sladká (teda jej vôňa, nieže by som ju naozaj ochutnávala *smirk*), ale určite nájdem niekoho, koho poteší. (Bathing Beauties)



Illuminae podtácka! Moje srdce plesá. (Read at Midnight)





Obojstranný art print od Taratjah pôjde rovno na stenu, lebo je na ňom moja obľúbená postava z Trónu zo skla a jedna z najobľúbenejších postáv vôbec - Manon. :3 Strana s Dorianom je ale tiež krásna!



Krásna taštička na zips tiež u mňa nájde úžitku. Spoznal niekto citát, ktorý je na nej? (Ja nie, lebo som tú knihu nečítala, ale o chvíľu vychádza v českom preklade! - Rebel of the Sands)



A toto je zvyšok obsahu boxu - záložka od Till and Dill, zľavový kód na záložky, book sampler, Fairy Scoop, listod autorky a kartička so špeciálnym hashtagom!

Máte nejaké obľúbené alebo vysnívané knižné boxy? Čo v nich najradšej dostávate alebo by ste chceli dostávať? Dajte mi vedieť v komentároch! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.