streda 26. júla 2017

FAIRYLOOT BOX JÚL 2017 // TRICKSTERS


Mesiac prešiel ako voda a je tu zasa ten šťastný deň, keď ma kuriér ignoruje a musím volať 3X na centrálu, aby som nakoniec aj tak musela ísť osobne po balíček až na depo. Ešte šťastie, že kvôli Fairylootu to aspoň stojí za to. Čo bolo teda v júlovom boxe, ktorého témou boli Tricksters?


Ako vidno už s prvého obrázku, knihou mesiaca bola Daughter of a Burning City od Amandy Foody, ktorá prišla samozrejme s podpisom a listom od autorky. O čom kniha je viem iba zbežne (aby som sa vyhla spoilerom), no viem, že sa má odohrávať na festivale alebo karnevale a mám mať atmosféru podobnú Nočnému cirkusu alebo Caravalu (ktorého autorka ku knihe aj napísala odporúčanie). 


Ďalšou vecou v boxe bol hrnček od Fictiontea Designs s dizajnom zo seriálu Sherlock! Kovový hrnček ešte nemám, takže tento ma veľmi potešil (aj keď vlastne by ma potešil akýkoľvek hrnček, lebo mám na ne trošku slabosť, dôkazom čoho sú dve preplnené poličky v mojej kuchyni).


Telové mlieko s vôňou Loki od GeekyClean bolo tiež príjemným prekvapením. Loki zjavne vonia ako škorica. Čo vôbec nie je zlá predstava.


Hracie karty Harry Potter v štýlovej kovovej krabičke tiež nesklamali. A hlavne je super, že na samotných kartách nie sú gýčové obrýzky z filmu, ale pekné minimalistické kresby!


Toto je prosímpekne kuchynská chňapka. Rozhodne bude najštýlovejšia v našej domácnosti, no jej životnosť je otázna, lebo chňapky majú u nás ťažký život a všetky súčasné sú chúďatká obhorené. Takže túto mi bude asi aj ľúto používať, ale keďže nechcem byť ten človek, čo si veci odkladá a nikdy ich nepoužíva, používať ju budem. Iba sa pokúsim opatrne (a všetci vieme, že pravdepodobne zlyhám).


A táto Six of Crows záložka je úplne super! A pripomína mi, že by som si už mala konečne zohnať Crooked Kingdom... A Six of Crows čoskoro vychádza aj v slovenčine! (a keď hovorím čoskoro, myslím tým v októbri). Yaaay!


Aj tento mesiac box obsahoval super art print, tentokrát z citátom od Harley Quinn. Jedného dňa, keď sa presťahujem do väčšieho bytu (čo snáď bude čoskoro), tak si spravím jednu stenu, kde zavesím všetky art printy z Fairylootu a vždy, keď sa na ňu pozriem, budem mať pocit, že som niečo v živote dokázala (teda aspoň zavesiť niečo na stenu, ale každý niekde začína, hej?).

To bolo tento mesiac všetko (okrem pár reklamných letáčikov, ktoré sa mi nechcelo fotiť :D ). Budúci mesiac má tému Otherworlds a bude zameraný na fiktívne svety. Bude perfektný pre fanúšikov A Court of Mist and Fury, Pána prsteňov, Game of Thrones a Neverlandu! 

Odoberáte nejaký knižný box? Čo hovoríte na tento?

Základné informácie o tomto boxe:
Cena: s poštovným do SR alebo ČR cca 40 eur/1000 czk
Platba: kartou online
Doba doručenia: niekoľko dní, väčšinou 4 odo dňa odoslania z Anglicka
Spôsob doručenia: Fairyloot vám donesie kuriér priamo pred dvere :3 
Čo obsahuje: čerstvo vydanú fantasy knihu (hlavne YA), väčšinou s podpisom autora a kopu knižných drobností, ktoré korešpondujú s témou

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.