štvrtok 30. novembra 2017

FAIRYLOOT BOX NOVEMBER 2017


Dnes ráno som mala hneď dve príjemné prekvapenia! Okrem radosti z Fairylootu ma potešil aj sneh, lebo zrazu bolo všetko biele! A toto je všetko, čo bolo vo vnútri: (Fairylootu, nie snehu :D )


Čajík! Vhodný na dlhé zimné večery! Vonia po karamele a tematicky má patriť k sérií Havraní chlapci (Raven boys), konkrétne  k hlavnej ženskej postave - Blue. Škoda, že jej meno nie je na obale lepšie čitateľné, ale inak nemám žiadne výhrady.


Hermiona sviečka je ako urobená pre mňa :3 Páči sa mi, že je v čiernom obale a nie klasickom plechovom striebornom, aj keď to je detail :D


Nášivka z Hier o život! :-o Tento mesiac sa mi fairyloot celkom trafil do vkusu so sériami! A v poslednej dobe mám aj trošku slabosť na nášivky, čiže toto je úplne super. Okrem toho zbožňujem Literary Emporium, ich veci sú jednoducho nádherné a tuším, že som od nich už aj niečo niekedy objednávala.


Veľmi očakávaným "itemom" bol práve tento book sleeve, niečo ako knižná bundička, vodeodolný obal, v ktorom si môžete prenášať knihu, ktorú práve čítate a brať si ju všade so sebou bez rizika zašpinenia, ohnutia alebo namočenia. To je síce super, ale tento dizajn nie je môj obľúbený :( 


Ďalej som v boxe objavila tento odznak v tvare DNA, ku knihe This Mortal Coil. Keďže učím latinskú medickú terminológiu, tak sa mi veľmi zíde a študenti mi ho budú určite závidieť :D


Nálepka s citátom z knihy A Torch Against the Night od Sabaa Tahir, ktorú som tiež čítala! Tento mesiac to naozaj vyšlo perfektne, lebo som náhodou čítala všetky knihy, ktorých sa veci týkajú. #spokojnosť


Tento mesiac sme si opäť našli v balíčku až dve knihy! Táto je bonusová, advanced reading copy (ARC) knihy Furyborn, ktorá vyjde oficiálne až v máji 2018! A jedná sa o fantasy!


A knihou mesiaca bola The Last Namsara od Kristen Ciccarelli, ktorá prišla opäť aj s podpisom a listom od autorky! O príbehu neviem veľa, jedine to, že v ňom budú draky a to mi celkom stačí ako motivácia prečítať si ju :D Viac info očakávajte v recenzií!


Okrem toho boli v boxe každomesačné papierové bonusové veci a odznak ku knihe mesiaca. Budúci mesiac bude v balíčku Funko figúrka, na čo sa veľmi teším, lebo ich zbieram a na poličkách vyzerajú super! A téma mesiaca bude mať kráľovský názov Oh So Regal!


Odoberáte nejaký knižný box? Čo hovoríte na tento?

Základné informácie o tomto boxe:
Cena: s poštovným do SR alebo ČR cca 40 eur/1000 czk
Platba: kartou online
Doba doručenia: niekoľko dní, väčšinou 4 odo dňa odoslania z Anglicka
Spôsob doručenia: Fairyloot vám donesie kuriér priamo pred dvere :3 
Čo obsahuje: čerstvo vydanú fantasy knihu (hlavne YA), väčšinou s podpisom autora a kopu knižných drobností, ktoré korešpondujú s témou




1 komentár:

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.