štvrtok 21. decembra 2017

FAIRYLOOT FAIL - DECEMBER 2017 // UNBOXING


Tento mesiac mi prišiel už môj dvanásty Fairyloot box. No bohužiaľ musím povedať, že bol najhorší zo všetkých. Nielenže sa mi téma netrafila do vkusu (Oh so regal), ale väčšina vecí mi pripadala nekvalitná a lacná. No keďže sú Vianoce, rozhodla som sa všetky veci, ktoré viem, že by som nevyužila, podarovať jednému z vás. A k tomu aj niečo navyše! Súťaž bude zverejnená už zajtra (22.12.2017) v samostatnom článku! Čo teda bolo v boxe tento mesiac?


Asi najlepšia vec po knihe (a jediná hodnotná vec) bolo toto funko - princezná Tiana. No bola som trošku sklamaná, lebo v boxoch bolo niekoľko rôznych postavičiek a túto by som si z nich určite nevybrala. Okrem toho Funko krabička bola úplne zničená, takže by so ho nemohla ani vymeniť, ani predať. Ale na druhej strane, je to predsa len Disney princezná, takže to nejako prežijem. Len škoda, že nijako nesúvisí s knihami.



Ďalšou vecou bola táto kľúčenka. Tá je pekná a má knižnú tému, ale stále je to len kľúčenka. Ale v porovnaní s ďalšími vecami je super.


Sviečky mám väčšinou vo Fairyloote rada, ale z tejto som bola sklamaná a mám na to niekoľko dôvodov: 1) téma nesúvisí s knihami, 2) je strašne maličká (aj keď na fotke to až tak nevyzerá, ale ja mám naozaj strašne malé ruky :D a 3) mne smrdí ako zhnitý banán... Nuž, snáď sa bude výhercovi súťaže páčiť viac! 


Toto je maličký a tenučký zápisník z motívom knihy Red Queen od Victorie Aveyard. Takéto veci bývali väčšinou vo Fairyloote ako bonus, lebo je dosť pravdepodobné, že ich dostali zadarmo ako promo. Zápisník nie je ani veľkosť A5, ako to vyzerá na fotke, ale iba A6 a má iba zopár stránok... Ale takéto veci neboli nikdy moje obľúbené, lebo nikdy ich v skutočnosti nepoužívam a len mi zaberajú miesto... Preto si aj tento zápisník nájde nového majiteľa v súťaži.


A posledná vec okrem knihy je tento Chapter sampler z knihy Rosemarked, čo je tiež v podstate bonus, lebo ho Fairyloot dostal ako promo zadarmo. Čiže asi toľko.


Jedinou hodnotnou vecou v boxe bola kniha Everless od Sary Holland, ktorá bola podpísaná. Ale bohužiaľ sa jej nepodarilo zachrániť pocit z celého boxu. Ak bude podobný aj ten januárový, tak bohužiaľ budem nútená predplatné zrušiť. Čo myslíte? 

Základné informácie o tomto boxe:
Cena: s poštovným do SR alebo ČR cca 40 eur/1000 czk
Platba: kartou online
Doba doručenia: niekoľko dní, väčšinou 4 odo dňa odoslania z Anglicka
Spôsob doručenia: Fairyloot vám donesie kuriér priamo pred dvere (vaäčšinou, tento prišiel na poštu) 
Čo obsahuje: čerstvo vydanú fantasy knihu (hlavne YA), väčšinou s podpisom autora a kopu knižných drobností, ktoré korešpondujú s témou

Januárová téma bude "Talk Fairy to me", čiže môžeme očakávať veci s elfami a vílami (a na knihu sa veľmi veľmi teším!).


5 komentárov:

  1. Hmmm, vážně to vypadá jako slabší box :-/ Ale Funko je Funko prostě...:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Škoda, že je to tak drahé. Jinak ty boxy jsou krásné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jediné co jsem si říkala, když jsem viděl, jak lidé na IG rozbalují bylo ufff ... Protože jsem o něm uvažovala, ale nakonec jsem se udržela :D ..
    Ale na Talk Faerie to me se neskutečně těším, doufám, že mě můj třetí box nezklame :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že to bude lepšie, lebo ak bude aj ďalší takýto, tak už si to budem musieť zrušiť... možno vymením sa Wizarding World of Harry Potter od Lootcrate, nad tým už dlhšie rozmýšľam, aj keď tam nie je kniha :/

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.